نام
ایمیل
  • گشاده دست باش ،جاری باش ،كمك كن (مثل رود)
  • پيروزي آن نيست كه هرگز زمين نخوري، آنستكه بعداز هر زمين خوردني برخيزي.
  • کافیست به آنچه در آرزویش هستید اعتقاد داشته باشید و خود را سزاوار آن بدانید.
  • باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم !
  • صبوری گذشتن از حق خود نیست بلکه تلاشی برای دوباره رسیدن است
  • هرگز مگذار که خنده تو باعث گریه دیگری شود.
  • نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است . امام صادق علیه السلام
  • چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی مثل من باش
  • قابلیت انعطاف داشته باشید، تنها همین یک خصوصیت که بتوانید شیوه کار خود را تغییر دهید موفقیت شما را تضمین میکند.
  • اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه ) مولانا
  • دو چیز را همیشه فراموش کن: اول به کسی خوبی کردی، دوم کسی به تو بدی کرده.
  • در برابر انتقادات اگر نادرست بود بی اعتنا باش/اگر غیر منصفانه بود عصبانی نشوید/اگر از روی نادانی بود لبخند بزنید /اگر عادلانه بود از آن درس بگیرید
  • از زندگی خود لذت ببر بدون آن که آن را با زندگی دیگران مقایسه کنی
  • سعادت دیگران بخش مهمی از خوشتبختی ماست.
  • آدم موثر و اثربخش کسی است که آینده اش رو می سازد نه این که آن را پیش بینی کند.
  • فراموش نکن قطاري که از ريل خارج شده ممکن است آزاد باشد ولي راه به جائي نخواهد بر د ...
  • بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد . امام حسین علیه السلام
  • اگركسی اشتباه كردآن رابه پوشان (مثل شب)
  • برگ در انتهاي زوال مي افتد و سيب در ابتداي كمال پس بيانديش چگونه خواهي افتاد همانند برگي زرد يا سيبي سرخ.
دستورالعمل اعطاي گواهي نامه نوع دوم كاركنان با امضاي وزير آموزش و پرورش ابلاغ شد

دستورالعمل اعطاي گواهي نامه نوع دوم كاركنان با امضاي وزير آموزش و پرورش ابلاغ شد


گروه: اخبارگوناگون
تاریخ درج: 1392/5/12
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1158

رئيس مركز برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني وزارت آموزش و پرورش ، از ابلاغ دستورالعمل و فرآيند اجرايي اعطاي گواهي نامه نوع دوم كاركنان وزارت آموزش و پرورش با امضاي دكترحاجي بابايي به ادارات كل آموزش وپرورش استانهاي كشور خبر داد.

به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، اسدالله اسدي گرمارودي با اشاره به اينكهدريافت كنندگان گواهينامه هاي نوع دوم مي توانند از مزاياي استخدامي آن نظير دارندگان مدرك تحصيلي فوق ديپلم، ليسانس، فوق ليسانس و دكترا در شرايط احراز مشاغل مربوطه در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه برخوردار گردند ، افزود : تمامي كاركنان مي توانند حداكثر دوسطح از گواهينامه هاي نوع دوم را دريافت كنند.
رئيس مركز برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني با تاكيد بر اينكه دارندگان مدرك تحصيلي معادل حداكثر مجاز به اخذ يك سطح از گواهي نامه هاي نوع دوم مي باشند، اظهاركرد : گواهينامه هاي دوره هاي آموزشي مصوب متقاضيان واجد شرايط از سال 1379 به بعد قابل بررسي و تائيد مي باشد و فقط به كاركنان رسمي و پيماني تعلق مي گيرد.
وي در ادامه گواهينامه هاي مهارتي، تخصصي – تخصصي، پژوهشي سطح يك و تخصصي پژوهشي سطح دو را از گواهينامه هاي نوع دوم عنوان و تصريح كرد : شرايط اخذ اين گواهي نامه ها در بخش مهارتي شامل؛ دارابودن مدرك تحصيلي ديپلم متوسطه ، طي 1200 ساعت آموزش مصوب با شرايط حداقل 3/2 آموزش ها در زمينه آموزش هاي شغلي كه حداقل در 6 سال طي شده باشد و حداكثر 200 ساعت آموزش در طول يك سال ، مي باشد.
اسدي گرمارودي در بخش تخصصي، دارا بودن مدرك تحصيلي فوق ديپلم يا گواهينامه مهارتي و طي 1000 ساعت آموزش مصوب در شرايطي كه حداقل 4/3 آموزش ها، آموزشهاي شغلي يا آموزش مديران باشد كه حداقل در 5 سال طي شده و حداكثر 200 ساعت آموزش در طول يك سال باشد، را از شرايط اين گروه عنوان كرد.
وي در خصوص گواهينامه تخصصي – پژوهشي سطح يك اشاره كرد شرايط لازم براي دريافت اين گواهي نامه ها را دارا بودن مدرك تحصيلي ليسانس يا گواهي نامه تخصصي و طي 800 ساعت آموزش كوتاه مدت مصوب با شرايط حداقل 4/3 آموزش ها در زمينه آموزش هاي شغلي يا آموزش مديران كه حداقل 5 سال طي شده و حداكثر 160 ساعت آموزش در طول يك سال باشد، همچنين شركت در آزمون جامع و كسب حد نصاب 70% امتياز آزمون و تهيه يك طرح تحقيقي در زمينه شغل مورد تصدي ويژه اخذ گواهي نامه تخصصي پژوهشي سطح يك مي باشد، عنوان كرد.
رئيس مركز برنامه ريزي و آموزش نيروي انساني در خصوص شرايط اخذ گواهي نامه تخصصي پژوهشي سطح دو، دارا بودن مدرك تحصيلي فوق ليسانس با گواهينامه تخصصي پژوهشي سطح يك و طي 60 ساعت آموزش كوتاه مدت مصوب با شرايط حداقل 4/3 آموزش ها در زمينه آموزشهاي شغلي يا آموزش مديران كه 600 ساعت آموزش حداقل در 5 سال طي شده و شركت در آزمون جامع و كسب حد نصاب 70% امتياز آزمون را از شرايط دريافت اين گواهينامه ذكر كرد و افزود: ارائه يك طرح تحقيقي علمي – كاربردي يا علمي – توسعه اي در زمينه شغل مورد تصدي و تائيد آن توسط كميته علمي پس از برگزاري جلسه دفاعيه، داشتن حداقل دو خدمت برجسته شامل: پيشنهاد، ابتكار، تأليف يا ترجمه كتاب و مقاله و مستند سازي تجربيات كه موجب افزايش بهره وري كار و بهبود عملكرد فردي و سازماني گردد و حداكثر معادل 200 ساعت آموزشي براي فرد در نظر گرفته شود، از ديگر شرايط كسب اين گواهينامه است ، البته ساعات آموزشي معادل سازي شده از ميزان ساعات تعيين شده براي هر يك ازگواهينامه ها كسر مي شود.
وي بااشاره به اينكه نحوه اجراي اين شيوه نامه نياز به همكاري همه جانبه استان ها، مناطق و واحدهاي آموزشي دارد ، تشكيل پرونده آموزشي مرتب شده توسط متقاضي و ارائه آن به كميته اجرايي واحد آموزشي، بررسي و تشكيل پرونده آموزشي توسط كميته اجرايي واحد آموزشي و ارسال آن به كميته اجرايي آموزش و توانمند سازي منطقه،جمع بندي و ارائه پرونده هاي آموزشي و صورت جلسات به كميته اجرايي و آموزش و توانمندسازي استان و در نهايت جمع بندي نهايي و ارسال مدارك الكترونيكي به كميته راهبري آموزش و توانمندسازي كاركنان وزارت آموزش و پرورش از جمله مراحل اجرايي اين طرح برشمرد.
اسدي گرمارودي، با توجه به بخشنامه ارسالي از سوي برخي استانداري ها پيشنهاد كرد: براي جلوگيري از حجم زياد پرونده ها ابتدا بررسي آنها در دو سطح مهارتي و تخصصي انجام و سپس به بررسي پرونده هاي متقاضي سطوح تخصصي – پژوهشي سطح يك و دو اقدام شود.
بستن http://www.r-sadeghi.ir/news/اخبار/1392-05-12-11-56-26.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط: