نام
ایمیل
  • برگ در انتهاي زوال مي افتد و سيب در ابتداي كمال پس بيانديش چگونه خواهي افتاد همانند برگي زرد يا سيبي سرخ.
  • دو چیز را همیشه فراموش کن: اول به کسی خوبی کردی، دوم کسی به تو بدی کرده.
  • بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد . امام حسین علیه السلام
  • کافیست به آنچه در آرزویش هستید اعتقاد داشته باشید و خود را سزاوار آن بدانید.
  • صبوری گذشتن از حق خود نیست بلکه تلاشی برای دوباره رسیدن است
  • سعادت دیگران بخش مهمی از خوشتبختی ماست.
  • آدم موثر و اثربخش کسی است که آینده اش رو می سازد نه این که آن را پیش بینی کند.
  • اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه ) مولانا
  • گشاده دست باش ،جاری باش ،كمك كن (مثل رود)
  • چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی مثل من باش
  • قابلیت انعطاف داشته باشید، تنها همین یک خصوصیت که بتوانید شیوه کار خود را تغییر دهید موفقیت شما را تضمین میکند.
  • پيروزي آن نيست كه هرگز زمين نخوري، آنستكه بعداز هر زمين خوردني برخيزي.
  • باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم !
  • هرگز مگذار که خنده تو باعث گریه دیگری شود.
  • نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است . امام صادق علیه السلام
  • از زندگی خود لذت ببر بدون آن که آن را با زندگی دیگران مقایسه کنی
  • در برابر انتقادات اگر نادرست بود بی اعتنا باش/اگر غیر منصفانه بود عصبانی نشوید/اگر از روی نادانی بود لبخند بزنید /اگر عادلانه بود از آن درس بگیرید
  • فراموش نکن قطاري که از ريل خارج شده ممکن است آزاد باشد ولي راه به جائي نخواهد بر د ...
  • اگركسی اشتباه كردآن رابه پوشان (مثل شب)
استخدام

استخدام


گروه: اخبارگوناگون
تاریخ درج: 1392/6/13
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 951

 

Posted: 03 Sep 2013 02:28 AM PDT
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی (مرد) مورد نیاز خود از بین جوانان مومن ، متعهد و کارآمد در رسته آگاهی به صورت پیمانی ۵ ساله انتظامی در مقطع افسری از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل (مصاحبه ، معاینات پزشکی و …) با شرایط مندرج در این آگهی استخدام می نماید.
Posted: 02 Sep 2013 02:32 AM PDT
شرکت فعال در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی (EPC)ردیفپست سازمانیکد شغلیتحصیلاتتجربه کاریسایر مهارت هامحل خدمت۱مدیر پروژه جهت مخازن نفتی بصورت EPPRM01مهندس مکانیک۱۰ سالتسلط به زبان انگلیسی و ترجیحا ... !
مرجع درخواست کننده :شرکت فعال در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی (EPC)
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 02:29 AM PDT
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجاناستانشهرستانمرکزرشتهمدرکتعداد نیروی مورد نیازمیزان حقوق و مزایای پرداختیتوضیحاتتلفنکرمانرفسنجانمعاونت درمان دانشگاهطب اورژانس متخصص۴طبق قرار داد و توافق فی ... !
مرجع درخواست کننده :دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 02:28 AM PDT
یک شرکت تولیدی (زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط در زمینه های زیر دعوت به همکاری می نماید:ردیفشغل مورد تقاضاتحصیلات مورد نیازتجربه کاریمحل خدمتتوضیحات۱رئیس ... !
مرجع درخواست کننده :شرکت تولیدی (زیر مجموعه گروه صنعتی گلرنگ)
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 02:25 AM PDT
بیمارستان آیت اله کاشانی- تأمین اجتماعیاستانشهرستانمرکزرشتهمدرکتعداد نیروی مورد نیازمیزان حقوق و مزایای پرداختیتوضیحاتتلفنکرمانکرمانآیت اله کاشانیرادیولوژیبورد تخصصی۱۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال و ... !
مرجع درخواست کننده :بیمارستان آیت اله کاشانی
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 02:22 AM PDT
آگهی دعوت به همکاریشرکت مفتاح رایانه افزار فعال در زمینه IT  از افراد دارای شرایط ذیل دعوت به همکاری می نمایدوپست سازمانیحداقل تحصیلاتحداقل سابقکارشناس منابع انسانیلیسانس۲ سال سابقه کار ... !
مرجع درخواست کننده :شرکت مفتاح رایانه افزار
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 02:20 AM PDT
صندوق توسعه ملی برای تکمیل کادر تخصصی در حوزه حقوقی در نظر دارد از بین متقاضیان واجد شرایط عمومی استخدام از طریق مصاحبه عمومی و تخصصی در تهران دعوت به همکاری نماید.ارسال رزومه کامل و عکس دار ... !
مرجع درخواست کننده :صندوق توسعه ملی
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 02:13 AM PDT
شرکت بیمه ملت به منظور تأمین سرمایه انسانی مورد
نیاز خود از نیروهای متعهد، متخصص و دارای انگیزه در استانهای تهران و
البرز که واجد شرایط زیر باشند، دعوت به همکاری می‌نماید.علاقه مندان ... !
مرجع درخواست کننده :شرکت بیمه ملت
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 02:03 AM PDT
جذب هیئت علمی مرکز تحقیقات علوم رفتاری در رشته هایروانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، روانشناسی سلامت، علوم شناختی، روانپزشکی و روانسنجیجهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه ... !
مرجع درخواست کننده :دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 01:54 AM PDT
مرکز تحقیقات علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در مقطع دکتری پژوهش محور (Phd by research) دانشجو می پذیرد. 
Posted: 02 Sep 2013 02:38 AM PDT
یک شرکت تولیدی فعال در صنایع الکترونیکی واقع در کرج ، جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود نیاز به افرادی واجد شرایط زیر دارد:۱ –یک نفر خانم ، کاردان یا کارشناس الکترونیک، ۲ الی ۳ سال سابقه‌کار، ... !
مرجع درخواست کننده :شرکت خصوصی
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 02:36 AM PDT
شرکت خدمات بازرگانی مهر کالا جهت تکمیل کادر تخصصی خود در زمینه امور بازرگانی و ترخیص در دفتر تهراناز افراد با تجربه ، مسلط به زبان انگلیسی ، دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه های معتبر دعوت به ... !
مرجع درخواست کننده :شرکت خدمات بازرگانی مهر کالا
درج کننده خبر : مدیریت سایت

آگهی استخدام

Posted: 02 Sep 2013 02:34 AM PDT
شرکت بین المللی کیان تجارت فاوا (سهامی خاص)جهت گسترش فعالیت و تکمیل نیروی انسانی خود در استان البرز از علاقه مندان واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.لطفا بعد از مطالعه کامل اطلاعیه، در صورت ... !
مرجع درخواست کننده :شرکت بین المللی کیان تجارت فاوا (سهامی خاص)
درج کننده خبر : مدیریت سایت
Posted: 02 Sep 2013 10:51 AM PDT
- کارشناس فروش رشته تحصیلی : مدیریت بازرگانی، مهندسی پزشکی، پیراپزشکی - کارشناس الکترونیکرشته تحصیلی : برق الکترونیک
Posted: 02 Sep 2013 10:44 AM PDT
استخدام کارمند اداری استخدام کارمند فروش استخدام مهندس و استخدام کارشناس در مشهد
Posted: 02 Sep 2013 04:31 AM PDT
استخدام مهندس هسته ای فیزیک هسته ای یا فیزیک پزشکی
Posted: 02 Sep 2013 12:52 AM PDT
معاون کل نهاد ریاست جمهوری درباره آخرین وضعیت نیروهای در حال استخدام نهاد ریاست جمهوری گفت: انجام این استخدام‌ها منوط به ارزیابی وضعیت موجود است.
Posted: 02 Sep 2013 12:42 AM PDT
آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان طب اورژانس ارتوپد جراح عمومی
Posted: 02 Sep 2013 12:38 AM PDT
از فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکتری و دانشجویان دکتری برای تدریس دروس رشته های عمران- معماری- مکانیک (ساخت و تولید و طراحی صنعتی)
Posted: 02 Sep 2013 12:18 AM PDT
طرح مهرآفرین یکی از مصوبات جنجالی دولت احمدی‌نژاد بود.براساس طرح مهرآفرین مقرر شده بود دولت شرایط استخدام حدود 500 هزار نفر نیرو را فراهم آورد که جزئیات اجرای این طرح در تاریخ 2اردیبهشت ماه 92 از سوی غلامحسین الهام معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.
Posted: 02 Sep 2013 12:03 AM PDT
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از مهلت ۴۸ ساعته دانشگاه‌ها برای اعلام ظرفیت جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها خبر داد.
Posted: 01 Sep 2013 10:24 AM PDT
پرتال دانشگاهی کشور جهت امور فروش دوره های آموزشی دعوت به همکاری می نماید .
بستن http://www.r-sadeghi.ir/news/اخبار/1392-06-13-17-17-59.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط: