نام
ایمیل
  • پيروزي آن نيست كه هرگز زمين نخوري، آنستكه بعداز هر زمين خوردني برخيزي.
  • سعادت دیگران بخش مهمی از خوشتبختی ماست.
  • هرگز مگذار که خنده تو باعث گریه دیگری شود.
  • اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه ) مولانا
  • فراموش نکن قطاري که از ريل خارج شده ممکن است آزاد باشد ولي راه به جائي نخواهد بر د ...
  • در برابر انتقادات اگر نادرست بود بی اعتنا باش/اگر غیر منصفانه بود عصبانی نشوید/اگر از روی نادانی بود لبخند بزنید /اگر عادلانه بود از آن درس بگیرید
  • دو چیز را همیشه فراموش کن: اول به کسی خوبی کردی، دوم کسی به تو بدی کرده.
  • باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم !
  • اگركسی اشتباه كردآن رابه پوشان (مثل شب)
  • نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است . امام صادق علیه السلام
  • برگ در انتهاي زوال مي افتد و سيب در ابتداي كمال پس بيانديش چگونه خواهي افتاد همانند برگي زرد يا سيبي سرخ.
  • از زندگی خود لذت ببر بدون آن که آن را با زندگی دیگران مقایسه کنی
  • قابلیت انعطاف داشته باشید، تنها همین یک خصوصیت که بتوانید شیوه کار خود را تغییر دهید موفقیت شما را تضمین میکند.
  • صبوری گذشتن از حق خود نیست بلکه تلاشی برای دوباره رسیدن است
  • آدم موثر و اثربخش کسی است که آینده اش رو می سازد نه این که آن را پیش بینی کند.
  • بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد . امام حسین علیه السلام
  • کافیست به آنچه در آرزویش هستید اعتقاد داشته باشید و خود را سزاوار آن بدانید.
  • گشاده دست باش ،جاری باش ،كمك كن (مثل رود)
  • چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی مثل من باش
۵ماده غذایی برای حفظ سلامت کارمندان

۵ماده غذایی برای حفظ سلامت کارمندان


گروه: اخبارگوناگون
تاریخ درج: 1392/9/19
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1047

وقتی تحرک کافی نداریم و نمی توانیم میزکار خود را رها کنیم باید برای حفظ سلامتی خود راه‌های دیگری پیدا کنیم که یکی از این راه‌ها تغذیه مناسب است.

بارها و بارها شنیده‌ایم که پشت میز نشینی به مدت طولانی برای سلامتی مضر است که متاسفانه هیچ جایگزینی برای این موضوع نمی‌توان یافت.
متخصصان تغذیه پنج ماده مغذی را معرفی کرده‌اندکه برای حفظ سلامت قلب، کنترل فشار خون و حتی افزایش قدرت حافظه و تمرکز کارمندان مفید است، این پنج ماده عبارتند از:
 گردو: تحقیقات جدید نشان می‌دهد گردو نسبت به مغزهای دیگر مانند بادام، پسته و بادام زمینی دارای آنتی اکسیدان بیشتر و از نوع بهتری است. البته تمام مغزها برای کاهش چربی و پیشگیری از بیماری‌های قلبی مفید هستند. گردو می‌تواند فعالیت‌های شناختی و حرکتی در مبتلایان به آلزایمر را بهبود بخشد. متخصصان مصرف ۷ عدد گردو را در روز توصیه می‌کنند.
 چای سبز: «پلی فنل» یکی از مواد اصلی موجود در چای سبز است که برای ترمیم DNA آسیب دیده بسیار مفید است و همچنین محرک سیستم ایمنی بدن است. از خواص دیگر چای سبز کاهش خطر ابتلا به سرطان از جمله سرطان پوست و پروستات است.
 ذرت: یکی از بهترین میان وعده‌هایی که می‌توان از آن استفاده کرد ذرت بو داده است. این ماده غذایی سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است اگر با مقدار بسیار کمی نمک بو داده شود میان وعده مناسبی است.
 شکلات تلخ: دارای آنتی اکسیدان قوی پلی فنل است که می‌تواند با عوامل خطر بیماری‌های قلبی مانند کلسترول و لخته شدن خون مبارزه کند. مطالعات نشان می‌دهد که مصرف مقدار کمی شکلات تلخ در روز فشار خون افراد مبتلا به فشار خون بالا را کاهش می‌دهد. کافئین هم که از دیگر مواد موثر در شکلات تلخ است که برای حفظ شادابی و افزایش تمرکز موثر است.
 میوه ها: میوه‌ها نه تنها از گرسنکی کاذب جلوگیری می‌کنند بلکه با مواد مغذی خود، می‌توانند انرژی لازم در طول روز را فراهم کنند. از میان میوه‌ها می‌توان سیب، پرتقال، انبه و موز را انتخاب کرد که بهتر است هر روز و با نظم مشخص از آنها استفاده شود.
بستن http://www.r-sadeghi.ir/news/اخبار/1392-09-19-13-27-35.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط: