نام
ایمیل
  • صبوری گذشتن از حق خود نیست بلکه تلاشی برای دوباره رسیدن است
  • اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه ) مولانا
  • دو چیز را همیشه فراموش کن: اول به کسی خوبی کردی، دوم کسی به تو بدی کرده.
  • قابلیت انعطاف داشته باشید، تنها همین یک خصوصیت که بتوانید شیوه کار خود را تغییر دهید موفقیت شما را تضمین میکند.
  • هرگز مگذار که خنده تو باعث گریه دیگری شود.
  • نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است . امام صادق علیه السلام
  • پيروزي آن نيست كه هرگز زمين نخوري، آنستكه بعداز هر زمين خوردني برخيزي.
  • از زندگی خود لذت ببر بدون آن که آن را با زندگی دیگران مقایسه کنی
  • گشاده دست باش ،جاری باش ،كمك كن (مثل رود)
  • اگركسی اشتباه كردآن رابه پوشان (مثل شب)
  • فراموش نکن قطاري که از ريل خارج شده ممکن است آزاد باشد ولي راه به جائي نخواهد بر د ...
  • بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد . امام حسین علیه السلام
  • برگ در انتهاي زوال مي افتد و سيب در ابتداي كمال پس بيانديش چگونه خواهي افتاد همانند برگي زرد يا سيبي سرخ.
  • آدم موثر و اثربخش کسی است که آینده اش رو می سازد نه این که آن را پیش بینی کند.
  • چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی مثل من باش
  • باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم !
  • در برابر انتقادات اگر نادرست بود بی اعتنا باش/اگر غیر منصفانه بود عصبانی نشوید/اگر از روی نادانی بود لبخند بزنید /اگر عادلانه بود از آن درس بگیرید
  • کافیست به آنچه در آرزویش هستید اعتقاد داشته باشید و خود را سزاوار آن بدانید.
  • سعادت دیگران بخش مهمی از خوشتبختی ماست.
تعامل آموزش و پرورش با دانشکده تعلیم و تربیت برای توانمند سازی فرهنگیان

تعامل آموزش و پرورش با دانشکده تعلیم و تربیت برای توانمند سازی فرهنگیان


گروه: اخبارگوناگون
تاریخ درج: 1393/2/4
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1033

علی اصغر فانی عصر دوشنبه در جمع مدیران مدارس در پردیس شهید بهشتی مشهد افزود: مدیران سنگربانان اصلی تعلیم و تربیتند و باید توانمند تر از امروز شوند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر این که آموزش و پرورش خراسان رضوی پرقدرت، پر توان و با انگیزه توانمندی اداره آموزش و پرورش کشور را دارد، افزود: آموزش و پرورش از ارکان مدیر، معلم، محتوا و برنامه های آموزشی، مقررات آموزشی، فضا و تجهیزات و بودجه و امکانات تشکیل شده است.
فانی با بیان این که تا کنون 750 چالش را در این نظام احصا کرده است، افزود: در این راستا به چهار اولویت رسیدیم که ارتقا مدیریت آموزشگاهی در راس آن است.
وی گفت: آموزش و پرورش با همین امکانات موجود و اصلاح ساختار مدیریتی می تواند به پیشرفتهای چشمگیری دست یابد.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص توسعه مشارکتها بیان کرد: اکنون چاره ای جز افزایش مشارکت اولیا، دانش آموزان و تمام مردم در امور مدارس و عملیاتی کردن بودجه آموزش و پرورش نداریم.
فانی در مورد ساماندهی نیروی انسانی گفت: در توزیع صحیح و بهسازی نیروی انسانی دچار مشکلیم به گونه ای که در برخی شهرهای نیرو خیز با تورم و در برخی نقاط نیز کمبود معلم داریم.
وی صرفه جویی در آموزش و پرورش را به صرفه جویی در نیروی انسانی مرتبط دانست و گفت: اکنون 98 درصد بودجه این نهاد صرف این بخش می شود.
وزیر آموزش و پرورش مدرسه را محور تعلیم و تربیت خواند و افزود: در مدرسه محوری باید به حاکمیت اخلاق و روابط انسانی توجه کرد که فرهنگ سازمانی حاکم بر آموزش و پرورش با اخلاق و روابط انسانی عجین است.
فانی مشارکت جویی را رکن دیگر مدرسه محوری بیان و تاکید کرد: مدیران باید در رفتار خود تجدید نظر کرده و اجازه بدهند اولیا و معلمان نیز در برنامه ریزی ها سهیم شوند، اولیا همین که احساس کنند مدرسه فرزندشان مشکل دارد کمک می کنند و این در نتیجه شفاف سازی امور مدرسه از سوی مدیر برای ایشان اتفاق می افتد.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تمرکز زدایی در آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: مدیر ما باید در چهارچوب کلی وزارت حرکت کرده، فکر کند و خلاقیت به خرج دهد.
بستن http://www.r-sadeghi.ir/news/اخبار/1393-02-04-07-37-10.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط: