نام
ایمیل
  • سعادت دیگران بخش مهمی از خوشتبختی ماست.
  • بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد . امام حسین علیه السلام
  • کافیست به آنچه در آرزویش هستید اعتقاد داشته باشید و خود را سزاوار آن بدانید.
  • آدم موثر و اثربخش کسی است که آینده اش رو می سازد نه این که آن را پیش بینی کند.
  • هرگز مگذار که خنده تو باعث گریه دیگری شود.
  • قابلیت انعطاف داشته باشید، تنها همین یک خصوصیت که بتوانید شیوه کار خود را تغییر دهید موفقیت شما را تضمین میکند.
  • فراموش نکن قطاري که از ريل خارج شده ممکن است آزاد باشد ولي راه به جائي نخواهد بر د ...
  • چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی مثل من باش
  • برگ در انتهاي زوال مي افتد و سيب در ابتداي كمال پس بيانديش چگونه خواهي افتاد همانند برگي زرد يا سيبي سرخ.
  • اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه ) مولانا
  • در برابر انتقادات اگر نادرست بود بی اعتنا باش/اگر غیر منصفانه بود عصبانی نشوید/اگر از روی نادانی بود لبخند بزنید /اگر عادلانه بود از آن درس بگیرید
  • باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم !
  • نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است . امام صادق علیه السلام
  • گشاده دست باش ،جاری باش ،كمك كن (مثل رود)
  • از زندگی خود لذت ببر بدون آن که آن را با زندگی دیگران مقایسه کنی
  • اگركسی اشتباه كردآن رابه پوشان (مثل شب)
  • دو چیز را همیشه فراموش کن: اول به کسی خوبی کردی، دوم کسی به تو بدی کرده.
  • پيروزي آن نيست كه هرگز زمين نخوري، آنستكه بعداز هر زمين خوردني برخيزي.
  • صبوری گذشتن از حق خود نیست بلکه تلاشی برای دوباره رسیدن است
منزلت و معیشت حلقه های مفقوده تکریم معلم/ لزوم تدوین نظام ارزشیابی فرهنگیان

منزلت و معیشت حلقه های مفقوده تکریم معلم/ لزوم تدوین نظام ارزشیابی فرهنگیان


گروه: اخبارگوناگون
تاریخ درج: 1393/2/13
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 754

نظام تعلیم و تربیت، تربیت نسل آینده را بر عهده داشته و امید فردای جامعه به آن است، این در حالی است که اگر مربیان بدون فراغ بال و امنیت شغلی آموزش را به دست گیرند، پژوهش و مطالعه و کسب اطلاعات نوین جایش را به دغدغه های اقتصادی می دهد و چند شغله شدن موثرترین قشر جامعه تیشه به ریشه نسل آینده خواهد زد.

جامعه شناسان بر این باورند، کشوری که معلم خود را ارج نگذارد، تعلیم و تربیت را اساس و پایه زیرساختهای اجتماعی نداند، راه را بر دیگر پیشرفتهای خود خواهد بست.
سالهاست این پرسشها مطرح است که آیا معلمان به جایگاه حقیقی خود دست یافته اند؟ مشکلات رفاهی معیشتی شان مرتفع شده است؟تکریم معلم که مهمترین بخش تقاضامندی آنان است محقق شده؟ و آیا آنان به خواسته بر حق خود که داشتن تشکل و صنفی خاص می باشد، رسیده اند؟
به گفته وزیر آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت آینده تمام نمای کشور است، آیا تا رسیدن به این شعار چقدر فاصله داریم.
عدم توجه به توانمندی ها و سختی کار انگیزه ها را از بین می برد
به زعم معلمان ابتدایی خراسان رضوی، سه مساله مهم موجود در این مقطع حول نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و کیفیت آموزشی می چرخد.
نماینده مدیران مقطع ابتدایی این استان در همین رابطه معتقد است: این دوره از کمبود نیروی انسانی در رنج است، ضرورت وجود مشاور به شدت احساس می شود، عدم توجه به شایستگی ها، توانمندیها و سختی کار عدم انگیزه را بین کارکنان افزایش داده است.
 
بستن http://www.r-sadeghi.ir/news/اخبار/1393-02-13-07-40-17.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط: