نام
ایمیل
  • برگ در انتهاي زوال مي افتد و سيب در ابتداي كمال پس بيانديش چگونه خواهي افتاد همانند برگي زرد يا سيبي سرخ.
  • دو چیز را همیشه فراموش کن: اول به کسی خوبی کردی، دوم کسی به تو بدی کرده.
  • کافیست به آنچه در آرزویش هستید اعتقاد داشته باشید و خود را سزاوار آن بدانید.
  • فراموش نکن قطاري که از ريل خارج شده ممکن است آزاد باشد ولي راه به جائي نخواهد بر د ...
  • چنان باش که به هر کس بتوانی بگویی مثل من باش
  • قابلیت انعطاف داشته باشید، تنها همین یک خصوصیت که بتوانید شیوه کار خود را تغییر دهید موفقیت شما را تضمین میکند.
  • صبوری گذشتن از حق خود نیست بلکه تلاشی برای دوباره رسیدن است
  • اگركسی اشتباه كردآن رابه پوشان (مثل شب)
  • اگرمی خواهی دیگران خوب باشند خودت خوب باش (مثل آینه ) مولانا
  • هرگز مگذار که خنده تو باعث گریه دیگری شود.
  • بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد . امام حسین علیه السلام
  • پيروزي آن نيست كه هرگز زمين نخوري، آنستكه بعداز هر زمين خوردني برخيزي.
  • باران رحمت خدا همیشه می بارد تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم !
  • سعادت دیگران بخش مهمی از خوشتبختی ماست.
  • نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است . امام صادق علیه السلام
  • آدم موثر و اثربخش کسی است که آینده اش رو می سازد نه این که آن را پیش بینی کند.
  • از زندگی خود لذت ببر بدون آن که آن را با زندگی دیگران مقایسه کنی
  • در برابر انتقادات اگر نادرست بود بی اعتنا باش/اگر غیر منصفانه بود عصبانی نشوید/اگر از روی نادانی بود لبخند بزنید /اگر عادلانه بود از آن درس بگیرید
  • گشاده دست باش ،جاری باش ،كمك كن (مثل رود)
اعتراض معلمان به وجود تبعیض‌هاست/نظام پرداخت هماهنگ باید اجرایی شود/لایحه رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت به مجلس ارسال نشده است

اعتراض معلمان به وجود تبعیض‌هاست/نظام پرداخت هماهنگ باید اجرایی شود/لایحه رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت به مجلس ارسال نشده است


گروه: اخبارگوناگون
تاریخ درج: 1394/1/2
نویسنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 1384

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا با اعلام این مطلب افزود: به نظر می‌رسد؛ آموزش و پرورش می‌خواهد، اجرایی کردن این طرح را از هفته بزرگداشت معلم در سال آینده آغاز کند.

وی با اشاره به اینکه افزایش حقوق و مزایایی که در طرح رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی شده آن چیزی نیست که فرهنگیان مطالبه می‌کنند، خاطرنشان کرد: نظام رتبه‌بندی معلمان که معلمان را در ۴ رتبه تقسیم می‌کند، شامل عده‌ای خاص می‌شود و همه آنها را در بر نمی‌گیرد. فرهنگیان با ارائه پژوهش و مقاله و… می‌توانند در رتبه‌های پیش بینی شده قرار بگیرند که این پیش شرط‌ها کار را برای فرهنگی سخت می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: درخواست معلمان این است که نظام پرداخت هماهنگ باید در آموزش و پرورش اجرا شود؛ یعنی مانند سایر کارکنان دولت حقوق بگیرند.

خسروی با تاکید بر اینکه مجلس برای اجرای نظام پرداخت هماهنگ در آموزش و پرورش خلا قانونی و مشکلی ندارد، تصریح کرد: اجرای این نظام یک کار اجرایی و مربوط به دولت است، اما مجلس در حیطه وظایف خود در این خصوص اعلام آمادگی می‌کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: اعتراض معلمان به دلیل وجود تبعیض‌هاست؛ به طور مثال در یک سازمان یا وزارتخانه دولتی وقتی یک نفر بازنشسته می‌شود، پاداش بازنشستگی‌اش دو برابر یک فرهنگی است.

خسروی به تشریح اقدامات مجلس در راستای افزایش بودجه آموزش و پرورش پرداخت و گفت: در بودجه ۹۴ با همکاری و هماهنگی با ۵۰ نماینده دیگر، حدود ۵ هزار میلیارد تومان برای پرداخت حق و حقوق فرهنگیان اختصاص دادیم.

وی ادامه داد: همچنین در بخش صرفه جویی بخش‌های دولتی حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان و در بخش عوارض گاز حدود ۶۰۰ میلیارد تومان در بودجه ۹۴ به آموزش و پرورش اختصاص یافته است.

خسروی با اشاره به بودجه ۳۰ هزار میلیارد تومانی آموزش و پرورش در سال ۹۴ این بودجه را اقدامی مثبت در جهت اهمیت به دستگاه تعلیم و تربیت ارزیابی کرد.
انتهای پیام/

 

بستن http://www.r-sadeghi.ir/news/اخبار/1394-01-02-23-36-44.html
مطالب مرتبطمطالب مرتبط: